Svet naukesajt za popularizaciju i promociju nauke

Kontakt: Impresum 1

Glavni urednik i osnivač:

Urednici:

• dr Ivana Kostić, doktor hemijskih nauka
  • Jelena Kostić, diplomirani ekonomista

Saradnici:

• Jovana Savić, student Departmana za fiziku PMF-a u Nišu
  • Jovana Stanimirović, student Departmana za fiziku PMF-a u Nišu
  • Marija Panajotović, diplomirani arhitekta
  • Vladimir Figar, master filolog

Sajt Svet nauke počeo je sa radom juna 2007. godine, kao lični blog pod nazivom “O životu, univerzumu i svemu ostalom”. Nešto više od dve godine nakog početka rada, sajt menja ime u Svet nauke i od ličnog bloga postaje portal za promociju i popularizaciju nauke. Na sajtu je do sada objavljeno više od 1700 tekstova koji su pročitani više od 3 miliona puta. Domaći časopis PC Press uvrstio je “Svet nauke” na listu TOP50 najboljih online stvari u Srbiji, kao jedan od pet u kategoriji “Nauka i kultura” za 2010, 2011. i 2017. godinu.

Tokom prethdonih godina rada za sajt je pisalo više od 30 autora. Već duži niz godina Svet nauke ima dobru saradnju sa Astronomskim društvom “Alfa” iz Niša, Departmanom za fiziku Prirodno-matematičkog fakulteta u Nišu, Društvom fizičara Niš, SEENET-MTP mrežom i sajtom “Astronomski magazin“, a od 2015. godine Svet nauke obezbeđuje hosting i tehničku podršku za ove sajtove.

Rad Sveta nauke realizuje se zahvaljujući entuzijazmu urednika i autora. Svet nauke nema stalno finsansiranje, jedini prihod koji koji sajt ostvari je od povremenih (i malobrojnih) reklama. Ako želite da podržite i pomognete rad sajta “Svet nauke” – javite se!

Dodatne informacije: