Sve ostalo Archive

Perseidi 2021 – noć za zamišljanje želja

Svake vedre noći, ako odete negde daleko od svetla grada i ako ste dovoljno strpljivi možete da vidite nekoliko meteora svakog sata. Međutim, svake godine oko 10. avgusta “zvezde padalice” postaju zanimljive. U periodu od 10. do 13. avgusta svake godine može se posmatrati ...Read More

Peto izdanje Art+Science programa

Peto po redu izdanje art+science programa Centra za promociju nauke održaće se od 1. do 14. septembra 2020. na više lokacija u Beogradu Centar za promociju nauke, petu godinu zaredom, predstavlja aktivnosti na spoju nauke i umetnosti kroz art+science lab. Ovogodišnji program predstaviće publici ...Read More

Vebinar “COVID REstart = Zeleni start”

EU info mreža u Srbiji  pokreće novi serijal vebinara – COVID Restart, na kojima će se razgovarati o oporavku nakon pandemije. Prvi vebinar “COVID REstart = Zeleni start” održaće se u petak, 5. juna od 18 sati, na Međunarodni dan zaštite životne sredine. Uz ...Read More

Dan nauke – rođendan Nikole Tesle

Prema odluci Vlade Republike Srbije današnji dan, 10. juli, obeležava se kao Dan nauke u Srbiji. Datum je izabran u čast Nikole Tesle koji je rođen na današnji dan 1856. godine. Ovaj Dan nauke prvi put je obeležen 10. jula 2011. godine. Osim “našeg” dana ...Read More

Kviz “Kakav si kvizičar?” na NNB11

Departman za fiziku Prirodno-matematičkog fakulteta u Nišu organizuje kviz “Kakav si kvizičar?” iz poznavanja fizike za učenike osnovnih i srednjih škola. Kviz čini deo programa postavke Departmana za fiziku u okviru festivala “Nauk nije bauk“. Kviz će biti održan tokom festivala (24. i 25. ...Read More

CERN Masterclass 2019 na PMF u Nišu

U četvrtak, 4. aprila 2019. godine od 9 časova CERN Masterclass biće održan, po četvrti put, na Prirodno-matematičkom fakultetu u Nišu. Takođe, ovogodišnji CERN Masterclass održava se i u Beogradu, Novom Sadu i Kragujevcu. Ovogodišnji međunarodni CERN Masterclass će privući više od 13.000 učenika srednjih škola u ...Read More