Svet naukesajt za popularizaciju i promociju nauke

Kontakt:

Glavni urednik i osnivač:

Milan Milošević, diplomirani fizičar

Urednici:

dr Ivana Kostić, doktor hemijskih nauka

Jelena Kostić, diplomirani ekonomista

Stalni saradnici:

Marija Panajotović, diplomirani arhitekta

Vladimir Figar, master filolog

Sajt Svet nauke počeo je sa radom juna 2007. godine, kao lični blog pod nazivom “O životu, univerzumu i svemu ostalom”. Nešto više od dve godine nakog početka rada, sajt menja ime u Svet nauke i od ličnog bloga postaje portal za promociju i popularizaciju nauke. Na sajtu je do sada objavljeno više od 150o tekstova koji su pročitani oko 2 miliona puta. Domaći časopis PC Press uvrstio je “Svet nauke” na listu TOP50 najboljih sajtova u Srbiji, kao jedan od pet u kategoriji “Kultura i nauka” za 2010. i 2011. godinu.

Tokom prethdonih godina rada za sajt je pisalo više od 30 autora, a Svet nauke ima dobru saradnju sa Astronomskim društvom “Alfa” iz Niša, Departmanom za fiziku Prirodno-matematičkog fakulteta u Nišu, Društvom fizičara Niš i sajtom “Astronomski magazin“.

Rad Sveta nauke realizuje se zahvaljujući entuzijazmu urednika i autora. Svet nauke nema stalno finsansiranje, jedini prihod koji koji sajt ostvari je od povremenih (i malobrojnih) reklama. Ako želite da podržite i pomognete rad sajta “Svet nauke” – javite se!

Dodatne informacije: